درباره جاش ردنر بیوگرافی کامل Josh Radnor

  • ۱۲۸

در صورت نارضایتی صاحب اثر و یا درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه لینک دانلود حذف میشود

جوشوا «جاش» ردنر (به انگلیسی: Joshua "Josh" Radnor) (متولد ۲۹ ژوئیه ۱۹۷۴) بازیگر و کارگردان آمریکایی میباشد. او با بازی در نقش تد موزبی در مجموعه کمدی شبکه سی‌بی‌اس چگونه با مادرت آشنا شدم یک کمدی موقعیت (سیتکام) درخشش بسیاری یافت و مطرح شد.

درباره جاش ردنر بیوگرافی کامل Josh Radnor

ردنر در سال ۲۰۰۱ به صورت رسمی در مجموعه تلویزونی شبکه WB به نام خارج از مرکز به عنوان بازیگر نقش اول انتخاب شد اما به‌طور ناگهانی این نقش به ادی کی توماس داده شد. در سال ۲۰۰۲ او اولین کار برادوی خود را در نمایش نسخه تئاتری فارغ شده با حضور جیسون بیگز، کتلین ترنر و آلیشا سیلورستون درست کرد. از سال ۲۰۰۵ تا ۳۱ مارچ ۲۰۱۴، رادنر در سریال کمدی آشنایی با مادر (How I Met Your Mother) یا به صورت مختصر HIMYM ظاهر شد که بزرگترین کار او در زندگی هنری اش است. در ژوئیه ۲۰۰۸، او در نقش مقابل جنیفر وستفلد در نقش فینکس ، فیلمی از چارلی استراتون نوشته جو گیلفورد ظاهر شد. رادنر اولین تجربه کارگردانی خود را در فیلم سال ۲۰۱۰، HappyThankyouMorePlease اجرا کرد.

زندگی خصوصی جوشوا «جاش» ردنر

ردنر در کلمبوس، اوهایو زاده شد و فرزند آلن ردنر، یک وکیل میباشد. جاش در بکسلی، حومه شهر کلومبوس بزرگ شد جایی که در مدرسه روزانه یهودی همراه با آکادمی تورات کلومبوس و کمپهای تابستانی اشتراک میکرد. او از دبیرستان بکسلی فارغ التحصیل شد و در کالج کنیون به ادامه تحصیل پرداخت. همچنین او به عنوان بهترین دانش آموز مدرسه برای بخش تئاتر از طرف حوزه تئاتر مدرسه به پاول نیومن اواردز معرفی شد . ردنر مدرک ارشد خود را از هنرهای زیبا از NYU گرفت. او در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می‌کند.

زندگی خصوصی جوشوا «جاش» ردنر

بیوگرافی جاش ردنر

جاش در کولومبوس ، اوهایو بدنیا آمد. فرزند کارول رندنور مشاور دبیرستان و آلن رندنور وکیل پزشکی بود.

Josh Radnor دو خواهر دارد ، ملین رندنور و جوانا رندنور. جاش در بکسلی ، اوهایو بزرگ شد شهری کوچک نزدیک کولومبوس. رندنور در مدرسه ی یهودی درس میخواند و در یهودیت محافظ کار بزرگ شد. بعد از اینکه جاش دیپلم خود را از دبیرستان بکسلی گرفت بعد در دانشگاه کنیون ادامه ی تحصیل داد ، جاش در قسمت تئاتر توانست جایزه ی پائول نیومن را بدست آورد و جاش ترم تحصیلی اش را در موسسه ی ملی در مرکز تئاتر ” the Eugene O’Neill” در واترفورد گذراند. در سال ۱۹۹۶ توانست از کنیون در رشته ی درام فارغ التحصیل شود. جاش مدرک خود را در رشته ی هنرهای زیبا در بازیگری از دانشگاه نیویورک در برنامه بازیگری در مدرسه ی تیسک در سال ۱۹۹۹ گرفت. رندنور در برنامه ی تجربه ی اسرائیل در تزفت با ” Livnot U’Lehibanot” تمرین کرد.

فیلم ها

 سال     فیلم                                     نقش
۲۰۰۱     یک فیلم نوجوان دیگر نیست        راهنمای مسافرت     
۲۰۰۴     زندگی روزمره                         شوهر
۲۰۱۰     Happythankyoumoreplease     سم    

سریال ها

 سال       سریال                         نقش
۲۰۰۰       به نیویورک خوش آمدید     داگلاس
۲۰۰۲       قانون و دستور                رابرت کیتسون
۲۰۰۲       دادگاه                         دیلان هیرش
۲۰۰۳       ER                             کیت
۲۰۰۳       شش فوت زیر                ویل جاف
۲۰۰۳       Miss Match                  اندرو
۲۰۰۵       Judging Amy               جاستین بار
۲۰۰۷-۲۰۰۹     مرد خانواده             تد موزبی
۲۰۰۵-۲۰۱۴     آشنایی با مادر        تد موزبی

درباره جاش ردنر بیوگرافی کامل Josh Radnor

تئاتر ها

سال      فیلم              نقش
۲۰۰۴     نامه پاریس     سم آرلن    

برای دانلود سریال های جاش ردنر به این صفحه بروید.

منبع : wikipedia

اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است