درباره سریال خانواده امروزی Modern Family

  • ۳۹۷

در صورت نارضایتی صاحب اثر و یا درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه لینک دانلود حذف میشود

خانواده امروزی (به انگلیسی: Modern family) نام یک مجموعه تلویزیونی کمدی موقعیت (سیتکام) آمریکایی است که توسط کریستوفر لوید و استیون لویتان در شبکه تلویزیونی ABC ساخته شد. در سال ۲۰۱۰ این مجموعه توانست جایزه بهترین کمدی جوایز امی را به همراه چهار جایزه دیگر امی از آن خود کند. این مجموعه در قالب ۲۵۰ قسمت ۲۲ دقیقه‌ای ساخته و پخش شده‌اند. فصل اول این سریال در ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۹ به نمایش درآمد.

درباره سریال خانواده امروزی Modern Family

در این سریال تلویزیونی ۳ خانواده که از قشر نسبتاً مرفه آمریکا هستند با روابط خانوادگی، به یک دیگر مربوط شده و داستان زندگی آن‌ها به صورت طنز به تصویر کشیده می‌شود.

پخش جهانی

خانواده امروزی در بیش از ۳۰ کشور جهان همچون کویت، روسیه، هلند، اسرائیل و فرانسه نمایش داده می‌شود و همچنین در کشورهای دیگری مثل ایران، یونان و شیلی سریالی با اقتباس از همین سریال ساخته شده است .

رقبای اصلی این سریال در ژانر کمدی را می توان مجموعه های «دوستان – فرندز»، «آشنایی با مادر» و «تئوری بیگ بنگ» معرفی کرد. خانواده مدرن چند ماه پیش و پس از ۱۱ سال پخش تلویزیونی به پایان خودش رسید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این مجموعه کمدی و تماشایی آشنا کنیم.

مجموعه هفت سنگ

در تابستان (رمضان) سال ۱۳۹۳، شبکه ۳ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اقدام به ساخت و پخش سریالی به نام هفت سنگ کرد که به سریال خانواده امروزی شبیه بود. در سریال هفت سنگ شخصیت همجنس‌گرای نسخه اصلی حذف شده بود.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که در برخی کشورها از جمله ایران، سریالی از روی داستان خانواده مدرن ساخته شده است. سریال ایرانی که از روی این مجموعه ساخته شده است در زمان پخشش سر و صدای زیادی به راه انداخت و انتقادات زیادی به آن وارد شد زیرا بسیاری از صحنه های سریال اصلی به طور کامل و مستقیم در این مجموعه استفاده شده بود. تنها تفاوت اصلی نسخه ایرانی و آمریکایی، حذف شدن زوج همجنسگرا در نسخه فارسی بود که البته دور از انتظار هم نبوده است. در مجموع، این مجموعه ی کمدی آنقدر موفق عمل کرده است که علاوه بر اینکه در بسیاری از کشورها پخش شد، بلکه در برخی کشورها هم کپی آن ساخته شد.

اگر هنوز این سریال را تماشا نکرده اید اصلا نگران خواندن ادامه مطلب نباشید، ما در هیچ قسمت از مقالات خود داستان سریال ها را اسپویل نکرده ایم و می توانید با خیال راحت به مطالعه ادامه مطلب بپردازید.

درباره سریال خانواده امروزی Modern Family

نگاهی کوتاه به مشخصات سریال خانواده مدرن

مشاهده پروفایل اصلی سریال: IMDb

ژانر

این سریال در ژانرهای کمدی، درام و عاشقانه ساخته شده است.

سال تولید

فصل اول این سریال در سال ۲۰۰۹ پخش شد و پس از استقبال بینندگان و منتقدین از آن، برای فصل های بعدی خود نیز تمدید شد. در سال ۲۰۲۰، فصل یازدهم و پایانی این سریال برای بینندگان پخش شد و این سریال به پایان رسید.

رده سنی

خانواده مدرن رده سنی TV-PG را دریافت کرده است به این معنا که این مجموعه تقریبا برای تمامی گروه های سنی هیچ مشکلی برای تماشا ندارد. بهتر است برای احتیاط بیشتر، کودکان زیر ۱۰ سال این مجموعه را به همراه والدین خود تماشا کنند.

تعداد قسمت های هر فصل

این سریال در کل ۲۵۰ قسمت دارد و در ۱۱ فصل برای بینندگان پخش شده است. در ادامه می توانید تعداد قسمت های هر فصل را مشاهده نمایید.

فصل اول تا ششم: ۲۴ قسمت

فصل هفتم تا دهم: ۲۲ قسمت

فصل یازدهم: ۱۸ قسمت

زمان تقریبی هر قسمت

هر قسمت از این مجموعه در حدود ۲۲ دقیقه می باشد.

امتیاز کاربران

سریال خانواده مدرن موفق شده است تا امتیاز بسیار خوبی را از بینندگان بگیرد و همچنین نظر مثبت منتقدین را هم به سمت خود جلب کرده است. این سریال از سوی کاربران سایت IMDb امتیاز بسیار خوب ۸.۴ را از بیشتر از ۳۳۵ هزار رای به دست آورده است. این تعداد از رای دهنده، خانواده مدرن را در لیست سریال هایی با بیشترین تعداد رای دهنده قرار داده است.

جوایز

این سریال عملکرد بسیار خوبی در بخش جوایز داشته است و آمار بسیار خوبی را برای خود به ثبت رسانده است. خانواده مدرن موفق به دریافت یک جایزه گلدن گلوب شده است و در سایر جشنواره ها نیز ۱۱۶ جایزه دریافت کرده است. در بخش نامزدی جوایز، تعداد ۳۷۳ نامزدی برای این مجموعه به ثبت رسیده است که در نوع خود عدد بسیار خوبی به شمار می رود. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به جایزه دریافت شده در جشنواره گلدن گلوب.

برنده جایزه گلدن گلوب در بخش بهترین سریال تلویزیونی کمدی یا موزیکال در سال ۲۰۱۲

کشور سازنده

این مجموعه تلویزیونی در ایالات متحده آمریکا ساخته شده است و زبان آن انگلیسی می باشد.

خلاصه داستان سریال خانواده مدرن

داستان این سریال درباره سه خانواده است که هر کدام از آن ها به دلایلی با یکدیگر آشنا هستند و باهم در ارتباط هستند. اتفاقاتی که در زندگی این افراد رخ می دهد باعث شده است تا این سه خانواده ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته باشند.

داستان این سریال بسیار ساده بوده و روابط عادی درون خانواده ها را نشان می دهد. در ابتدا شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که یک سریال با این میزان از سادگی بتواند توسط مردم و منتقدین جدی گرفته شود اما خانواده مدرن ثابت کرد که یک سریال اگر خوب ساخته شود و حرفی برای گفتن داشته باشد، حتی در نهایت سادگی و روان بودن نیز می تواند موفق باشد و دیده شود. این مجموعه آنقدر موفق بوده است که شبکه ی AMC چندین سریال کمدی دیگر با موضوع خانواده در دست تولید و پخش دارد.

دیالوگ های ماندگار سریال خانواده مدرن

  • همین که بلند پروازیت رو از دست بدی تو زندگیت همش درجا میزنی.
  • تنها وجه تشابه پدرت با سوپرمن اینه که هر دو تاشون غیرقانونی وارد آمریکا شدن!

نظر ویش مود درباره سریال خانواده مدرن

سریال خانواده مدرن یکی از بهترین سریال ها در سبک کمدی سیت کام می باشد. برای عزیزانی که با عنوان «سیت کام» آشنا نیستند باید بگوییم که منظور از این اصطلاح این است که داستان و ماجراهای این دسته از مجموعه ها در محیط های عادی و روزمره مانند محل کار، باشگاه، کافه و منزل رخ می دهد و به نوعی در این مجموعه ها شاهد زندگی چند نفر هستیم که اتفاقاتی که برایشان رخ می دهد با دیالوگ هایی که استفاده می کنند حالت کمدی و خنده دار پیدا می کند. همچنین در این مجموعه ها، پس از دیالوگ های کمدی معمولا صدای خنده نیز شنیده می شود.

در برخی از سریال ها، این صدای خنده پس از فیلمبرداری و در مرحله تدوین به فیلم اضافه می شود و در برخی دیگر از مجموعه ها در هنگام فیلمبرداری تعدادی تماشاچی در محل حضور دارند و صدای خنده به صورت زنده ضبط می شود.

دانلود سریال Modern Family

خانواده مدرن پس از ۱۱ سال پخش به پایان خودش رسیده است و اکنون بهترین گزینه برای افرادی به شمار می رود که همیشه برای تماشا، به دنبال سریال هایی می روند که تمام شده اند. اگر شما از طرفداران مجموعه های کمدی هستید و از تماشای آن ها لذت می برید و تاکنون خانواده مدرن را تماشا نکرده اید حتما آن را به لیست خودتان اضافه کنید. امتیاز، جوایز، بازیگران خلاق و داستان جذاب این سریال، همگی از جمله دلایلی هستند که باعث شده اند تا تماشای آن را به شما پیشنهاد کنیم.

برای طرفداران این سریال هم خبر خوبی داریم، شما می توانید با کلیک بر روی «خانواده مدرن» آن را بدون سانسور و بهترین کیفیت ها دانلود کنید.

منبع : wikipedia

اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است