درباره جنیفر آنیستون بیوگرافی کامل Jennifer Aniston

  • ۷۹

در صورت نارضایتی صاحب اثر و یا درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه لینک دانلود حذف میشود

جنیفر آنیستون بانام کامل جنیفر جوآنا آنیستون (Jennifer Joanna Aniston) بازیگر، تهیه کننده و تاجر در روز یازدهم ماه فوریه سال ۱۹۶۹ برابر با ۲۲ بهمن ۱۳۴۷ در شهر شرمن اواکس، لس‌آنجلس، واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا متولد شد. پدرش جان آنیستون اصالتاً یونانی و به حرفه بازیگری مشغول بود.

درباره جنیفر آنیستون

مادرش نانسی داو نام داشت و به‌واسطه ازدواج با جان، در چند فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخت. جنیفر دو برادر به نام‌های جان ملیک و آلکس آنیستون دارد. یکی از پدربزرگ‌های مادری‌اش، لوئیس گرایکو، اهل ایتالیا و دیگری انگلیسی، ایرلندی، اسکاتلندی بود.

جنیفر یک سال از کودکی خود را به همراه خانواده در یونان گذراند، سپس خانواده آنیستون به شهر نیویورک در آمریکا بازگشتند.

بیوگرافی جنیفر آنیستون

او در شش‌سالگی به مدرسه والدورف رفت، وی ۹ سال داشت که والدینش از یکدیگر جدا شدند و جنیفر نزد مادرش بزرگ شد. اولین حضور آنیستون به‌عنوان بازیگر در سن ۱۱ سالگی در کلاس نمایش مدرسه‌اش بود که باعث شد علاقه او به بازیگری افزایش پیدا کند و برای تبدیل‌شدن به یک بازیگر حرفه‌ای سینما به مدرسه نمایش نیویورک ملحق شود.

جنیفر در سال ۱۹۸۷ پس از فارغ‌التحصیلی از این مدرسه بازیگری، به روی صحنه نمایش برادوی رفت و در چندین نمایش حضور پیدا کرد. وی سپس در سال ۱۹۸۹ توانست به تلویزیون راه پیدا کند و در چندین اثر نه‌چندان معتبر مانند لبه و مالوی حضور یافت.

در سال ۱۹۹۳ پیشنهاد بازی در نقش ریچل گرین در یک مجموعه تلویزیونی به نام دوستان (Friends) به او پیشنهاد شد که وی پذیرفت و تبدیل به ستاره‌ای تلویزیونی شد. سریال دوستان به‌سرعت در جهان محبوب شد و جنیفر آنیستون هم به چهره‌ای شناخته‌شده در میان تماشاگران تبدیل شد و توانست راه خود را به‌عنوان بازیگری حرفه‌ای و محبوب در هالیوود هموار نماید. بازی در این نقش باعث شد جنیفر به جوایز امی و گلدن گلوب دست پیدا کند. وی تا سال ۲۰۰۴ و تا پایان سریال در این نقش بازی کرد.

پس‌ازاین سریال و به‌مرور Jennifer Aniston به‌عنوان نقش اصلی فیلم‌های کمدی رمانتیک شناخته و به بازیگر پرفروشی تبدیل شد. او از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ توانست بازی در شش فیلم موفق با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون دلار را در کارنامه هنری خود ثبت کند. همین موضوع سبب شد که جنیفر آنیستون به یکی از گران‌ترین بازیگران هالیوود تبدیل شود.

جنیفر آنیستون در یک نظرسنجی که توسط هفته‌نامه مردم و در سال ۲۰۱۶ برگزار شد، به‌عنوان زیباترین زن جهان در آن سال انتخاب شد.

همسر جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون در سال ۲۰۰۰ با براد پیت، یکی از مطرح‌ترین چهره‌های هالیوود ازدواج کرد. آن‌ها پس از پنج سال از یکدیگر جدا شدند.

جنیفر آنیستون در سال ۲۰۱۵ جاستین ثرو بازیگر جاده مالهالند و فرشتگان چارلی ۲ ازدواج کرد، این ازدواج دوام چندانی نداشت و سرانجام آن‌ها در سال ۲۰۱۷ میلادی از هم جدا شدند.

جنیفر آنیستون در اینستاگرام

جنیفر آنیستون که سال‌ها از حضور در شبکه‌های اجتماعی دوری می‌کرد، ۶۰ دقیقه پس از باز کردن یک صفحه شخصی در اینستاگرام رکورد ۱۱۶ هزار و کمتر از یک روز بعد رکورد شش میلیون دنبال کننده را زد، وی اکنون در اینستاگرام بیش از ۲۷ میلیون دنبال کننده دارد.

چند نکته درباره جنیفر آنیستون

به دلیل دلخوری که از مادرش داشت او را به مراسم ازدواجش دعوت نکرد.

تلی ساوالاس، هنرپیشه‌ی مرحوم پدرخوانده‌ی او بود.

قد او ۱۶۸ سانتی‌متر است.

در سن ۱۱ سالگی یک نقاشی کشید که در موزه هنر متروپلیس به نمایش درآمد.

پس از ازدواج با برد پیت نامش را به جنیفر پیت تغییر داده بود.

به‌عنوان تمرین دهنده شخصی متیو پری (بازیگر نقش چندلر در سریال دوستان) انتخاب شد تا به او برای کاهش وزن کمک کند.

در سال ۲۰۰۲ زمانی که همسر برد پیت بود، با دامیانی (طراح معروف جواهرات) توافق کردند که هرگز بار دیگر حلقه ازدواج منحصربه‌فرد آن‌ها را برای فرد دیگری تکثیر نکند و مشابه آن را نسازد.

از سفر با هواپیما وحشت دارد هرچند به خاطر کارش مجبور است اغلب با هواپیما سفر کند.

پیش از اینکه بازیگر شود شغل‌های مختلفی ازجمله بازاریاب تلفنی، روزنامه رسانی و خدمتکاری را انجام داده است.

بااینکه او یک رگ یونانی دارد اما ابداً به غذاهای یونانی علاقه‌ای ندارد.

گفته که در دوران مدرسه به‌عنوان دلقک کلاس شناخته می‌شده است.

در دهه نود مدل مویی با عنوان ریچل را معرفی کرد که در سال‌های بعد افراد زیادی از این مدل مو استفاده کردند.

یکی از مهمانان عروسی آدام سندلر (کمدین) بود.

یکی از گزینه‌های بازی در نقش رز در فیلم تایتانیک بود.

نقش‌آفرینی محبوبش بازی ماریون کوتیار در فیلم به رنگ ارغوان است.

یکی از مشهورترین خواننده‌های فنلاندی به اسم آن سی کیلا، آهنگی خوانده که اسم آن را جنیفر آنیستون گذاشته است.

اگرچه در سریال دوستان اولین زنی بود که صاحب فرزند می‌شد اما در زندگی واقعی او تنها فردی از میان بازیگران زن این مجموعه بود که هرگز بچه‌دار نشد.

جنیفر ابتدا برای نقش مونیکا گلر در سریال تلویزیونی دوستان تست داد، اما تولیدکنندگان را متقاعد کرد که برای بازی در نقش راشل گرین مناسب‌تر است.

فیلم‌ و سریال های جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون در فیلم‌های زیادی ایفای نقش کرده است ازجمله:

لپرکان- ۱۹۹۳

او شماره یک است -۱۹۹۶

تصویر کامل- ۱۹۹۷

محیط اداره -۱۹۹۷

ستاره راک -۲۰۰۱

دختر خوب -۲۰۰۲

بروس قادر مطلق -۲۰۰۳

و سپس پولی آمد -۲۰۰۴

خرابکاری -۲۰۰۵

شایعه شده -۲۰۰۵

دوستان همراه پول -۲۰۰۶

جدایی -۲۰۰۶

خاطرات -۲۰۰۷

مدیریت -۲۰۰۸

مارلی و من -۲۰۰۸

عشق پیش می‌آید -۲۰۰۹

با تو حال نمی‌کند -۲۰۰۹

رئیس‌های وحشتناک -۲۰۱۰

شکارچی جایزه بگیر -۲۰۱۰

تعویض -۲۰۱۰

فقط باهاش کنار بیا -۲۰۱۱

عشق سفر -۲۰۱۲

ما میلرها هستیم -۲۰۱۳

زندگی تبهکاری -۲۰۱۴

کیک -۲۰۱۴

رئیس‌های وحشتناک ۲-۲۰۱۵

اونجوری بامزه‌اس -۲۰۱۵

مادر -۲۰۱۶

لک‌لک‌ها -۲۰۱۶

مهمانی کریسمس اداره -۲۰۱۶

پرنده‌های زرد -۲۰۱۷

راز جنایت -۲۰۱۹

جنیفر آنیستون پس از نقل مکان به لس آنجلس و در سال 1990 با بازی در فیلم “مالوی” وارد دنیای تلویزیون شد و بعد از حضور در چند نقش نه چندان مهم، در سال 1993 با نقش آفرینی در سریال مشهور دوستان (freinds) به شهرت بین المللی دست پیدا کرد.

آنیستون در همان سال و با بازی در فیلم لپرکان (1993) پا به عرصه سینما گذاشت.

از فیلم های موفق جنیفر آنیستون می توان به ستاره راک (2001) با بازی مارک والبرگ، بروس قادر مطلق (2003) در کنار جیم کری و مورگان فریمن، و سپس پالی آمد (2004) با بازی بن استیلر، خرابکاری (2005) در کنار کلایو اوون، شایعه شده (2005) با بازی کوین کاستنر، جدایی (2006)، مارلی و من (2008) با بازی اوون ویلسون، با تو حال نمی کند (2009) در کنار بن افلک، جنیفر کانلی و اسکارلت جوهانسون، رئیس های وحشتناک (2010) با حضور کوین اسپیسی، شکارچی جایزه‌ بگیر (2010) با بازی جرارد باتلر، فقط باهاش کنار بیا (2011) با بازی آدام سندلر، ما میلرها هستیم (2013) و مهمانی کریسمس اداره (2016) اشاره کرد.

جنیفر آنیستون در فیلم های او شماره یک است با بازی کامرون دیاز، همه چیز تمام، محیط اداره، دختر خوب با بازی جک جیلنهال، دوستان همراه پول، عشق پیش می آید، تعویض، عشق سفر، روز مادر با بازی جولیا رابرتز و کیت هادسون و پرنده های زرد نیز حضور داشته است.

سریال فرندز (دوستان)

سریال فرندز (Friends) یک مجموعه کمدی موقعیت آمریکایی است که توسط دیوید کرین و مارتا کافمن ساخته شد و از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ می ۲۰۰۴ از شبکه ان‌بی‌سی پخش شد. این مجموعه دارای ده فصل است و هنوز در شبکه‌های مختلف در حال بازپخش است. داستان دوستان درباره شش دوست است که در منهتن نیویورک زندگی می‌کنند.

دانلود سریال Friends

قسمت آخر این سریال بیش از ۵۲ میلیون بیننده را به‌پای تلویزیون کشاند، این سریال نظرات مثبتی از منتقدین دریافت کرد و به یکی از محبوب‌ترین کمدی‌ها تبدیل شد. درمجموع ۶۲ نامزدی جایزه‌امی به دست آورد و در سال ۲۰۰۲ جایزه بهترین سریال کمدی را برای فصل هشتم به کسب کرد. این سریال در فهرست ۵۰ سریال برتر تاریخ TV Guide و در فهرست ۵۰ سریال برتر تاریخ مجله‌ی امپایر قرار دارد. در سال ۱۹۹۷، اپیزود ویدئوی جشن رقص آخر سال در رده ۱۰۰ اپیزود برتر تاریخ TV Guide قرار گرفت. در سال ۲۰۱۳، دوستان در فهرست بهترین سریال‌های نوشته‌شده از طرف انجمن نویسندگان آمریکا بود.

برای مشاهده ی ادامه ی مقاله سریال فرندز اینجا کلیک کنید.

برای دانلود سریال های جنیفر آنیستون به این صفحه بروید.

منبع : wikipedia

اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است